Thursday, October 1, 2009

Ett innehållsrikt inlägg

Vi kör en länk. Chris är fan bland de smartaste jag vet. Mina svar 1: För att livet är orättvist. Och någonstans i olyckan kan vetskapen om att vissa saker styr vi helt enkelt inte över ge tröst. 2: För att den personen har så låg självkänsla att han/hon inte förstår att hans/hennes handlande kan såra någon annan. Nonetheless - Otrohet är lägre än Glocalnet. Superlågt.

Ikväll har vi sett The Village. Den var bra. Jag åt 2 klubbor och lite choklad. Dåligt samvete? Nope, nope, nope.

Träning sedan sist: Dansklass igår för den med sötast leende. Och bäst musik. Moovesen är helt okej de med ;)

Egen dansstep idag. Kändes bra. Jag jobbar på liksom. Stammisar är ovärderliga.

Vi avslutar med några reflektioner:

Mitt egen lilla minirevolt mot jantelagen: Ställer mig alltid längst fram på vilken klass jag än går på numera. När jag väl står där skiter jag i alla andra. Jag bara gör. Kör mitt race. Det kanske man inte borde som instruktör på samma gym. Så revolterar jag.

Gynning är singel igen och det känns lite sorgligt. Kan hon aldrig få hitta lugn och fin kärlek som håller länge? Den dära Mattias verkade ju så proper liksom. En stilig affärsman.

Att klämma porer är ett av de bästa tidsfördriven som finns.

Nåväl. Nu ska jag klänga lite mera. Är man med mig kommer klängandet som en finfin bonus, om än eventuellt mycket enerverande för motparten. Grattis!!!!

1 comment:

Chris said...

haha du har svar på mina funderingar - I LIKE!

Hörde du om Pers farmor? sorgligt... :(

Jag ska boka möte på Företagslotsen och Nyföretagarcentrum och gissa vad jag ska snacka med dom om!!!

Jag är så taggad så taggad SÅÅÅÅÅ TAGGAD på att börja dra i alla trädar som bara hänger ut från min kropp. HAHA :)

Puss fina du!!!