Wednesday, October 28, 2009

Hes

Aaahhh wee! Grymt rolig dansstep idag. Deltagarna kickade sina asses. Efter denna veckas trötthet och hosta var kicken minst sagt välkomnad. Min röst är sedan helgens helgalna Örebro-skrikande av det mer riviga slaget. Rätt sexigt enligt mig själv, somliga andra menar att jag låter som en transa. Vilket som. I liiiike it. Däremot är jag inget större fan av förkylningssymptomen. Get lost.

Såg The Ugly Truth på bio i helgen. Se den! Helt klart en och annan sanning. Samma kväll blev jag så vimsig av 1,5 cider att jag missade att spränga biljardbollshögen tre gånger. Haha.

Resten av helgen styrdes vi som små vantar av Chris och Lottie. Vi hamnade som av en slump (!) i Örebro efter att ha tvingats uppträda med kycklingdansen framför ICA-besökare, göra en mänsklig pyramid och bete oss allmänt retarded. Efter skön relax tågade vi in på en fest i Örebro där vi sedan jobbade upp det numera berömda gängnamnet "Tolvan". Tolv mer eller mindre (ja, i alla fall i onyktert tillstånd) exhibistionister varav ca hälften är vana att dansa på en scen. Jag och Josie 1 kände oss exempelvis ytterst manade att stå och dansa på ett skrivbord hela kvällen. Golv är inget för oss.

Tack Chris, du är en klippa. Hälsa Amerikat!

Jag är sjukligt sugen på att resa utomlands. Sol, värme och vila! Jobbar på det.

Först ska jag bada. Sedan plugga. Helst sova. Tiden går så s a t a n s fort när man har fullspäckade dagar. Tur att det är roligt i varje fall. Och att det finns Pepsi Max och kaffe latte att tillgå.

No comments: