Wednesday, October 21, 2009

Ståtrosa?

Hörde jag rätt? Fick Madde i Ensam Mamma Söker ståtrosa? Och blev hon fniss?

Fantastiskt. Eftersom jag själv är lite pryd i mitt tal (jo, jag försöker i alla fall ge det intrycket) blir jag fascinerad av de som helt ohämmat använder sig utav ett lite mindre kvinnligt vokabulär. Vräker ur sig saker hit och dit.

Madde får dessutom en stjärna för att hon är så smart. Det är fasligt svårt att inte tänka med hjärtat men hon klarade det.

För övrigt går tiden så fruktansvärt fort. Jag sover för lite, vaknar med ett skrik på nätterna totalsvettig och vimsig. Antar att det är på det viset stressen gör sig hörd eftersom jag numera faktiskt inte känner mig så jäktad. Det borde jag däremot vara. Men tar man en sak i taget går det la nog finfint...

Nu längtar jag tills jag är klar med dagens möten på jobbet, intervjun för uppsatsen och min vickdansklass. Då vill jag mysa.

1 comment:

Kakan said...

"vaknar med ett skrik på nätterna" hmm..känner igen det där, familjedrag? Nu dröjer det väl inte lång tid förrän du också springer iväg med sovrumsblommorna :o)Lycka till idag! Ses en stund imorgon innan jag åker vidare söderut.. Puss&kram!