Thursday, October 1, 2009

Baby is asleep

Miniapisen sover. Gnuss i ögonen sedan gick det snabbt :) Hon kämpade emot, ställde sig upp, föll ihop, satte sig halvvingligt, föll ner, upp med rumpan, osv osv osv tills hon somnade. Haha. Vi hyser samma aversion mot att somna hon och jag.

Äntligen kändes det smidigt och lätt (men tungt) idag på styrkan. Oh yes! Jag tror på viloperioder, de gör gott för kroppen.

Jobbade på en arbetsmarknadsmässa idag på KTH:s datasektion. Hrm. De är inte riktigt som alla andra. Eller snarare, man inser att alla inte är som jag och mitt umgänge.

NU: Tömma diskmaskinen. Jag fjäskar för herrskapet som bor här.

1 comment:

Märy the houseowner said...

Skulle vilja att det finns en "Like-knapp" som det finns på Facebook för jag vill nånstans bara trycka på en enkel knapp för att visa att jag läst inläggen och håller med men ibland orkar man inte skriva någon lång kommentar..då hade "like-knappen" varit perffa :)

Ha en underbar helg!
psst..försöker ringa sen..och just ja, kommer en till inbjudan till tfn.dejt :)

PUSS