Saturday, October 3, 2009

Mera man

Här snackar vi namedropping så att det bara visslar om det. Alla kändisar känner varandra, jag visste det!

PONDUS. Där har vi det. Jag måste ha mer pondus på mina klasser. Jag blir jätteglad när jag får feedback efter mina pass, positiv som negativ. Hur ska man annars kunna utvecklas? Behöver nog mer pondus rent allmänt när jag tänker efter. Vara lite mer man. Hehe.

Dansklass igår och idag, båda mycket roliga. Jag har bestämt mig för att våga köra rätt avancerat. Hellre färgstark än grå. Hellre älskad av några än mainstream-helt-okej-omtyckt av alla. Dansaerobic måste få vara just DANS också, inte bara chassé, V-steg och hopphopp. Nu fattar ni ingenting ;)

Myskväll igår och myskväll idag. Båda grabbarna är borta så jag, svägerskan, pappa och Emmy softar :) Det är lycka att se hur glad Emmy är när hon har många av sina nära omkring sig. Barn behöver massa kärlek! Nu ska vi dansa.

1 comment:

Josie1 said...

Åå jaaa jag håller med!!! Mera dans åt folket för dans blir vi lyckliga av.