Saturday, October 31, 2009

Love and blessings

Idag fick jag ett glädjande samtal från min mamma. Oh, som jag hoppas! You can do it <3

Jag har mycket dåligt samvete nuförtiden. Får panik över att jag inte hinner träffa de jag vill träffa så ofta som jag önskar. Ni finns i mitt hjärta och i mina tankar var eviga stund...

Körde otroligt rolig dansklass idag. Fick många fina ord efteråt. Sådant stärker en, man blir ännu mer peppad och inspirerad att prestera. Sedan gör ju nya coola träningskläder sitt till ;)

Blev spontant restaurangbesök igår på CiaoCiao. Pizza, yummi. Därefter nattbio med Michael Jackson, This Is It. Förstår ni hur överdådigt grym den konserten hade varit? Filmen var bra, den gav en känsla om MJ som person och visade fantastiska sång- och dansscener. Said with love, L O V E. MJ:s sätt att visa sin ödmjukhet när han yttrade sina bestämda åsikter. Hehe. Det ska jag ta efter. Snacka om pondus han hade förresten...Jo just det, jag ska dessutom börja välsigna minst 10 personer varje dag.

I övrigt sitter förkylningen lika hårt som berget. Hosta och huvudvärk. Hesheten består. Mest troligt skulle mitt tillfrisknande gå snabbare om jag sov mer och inte tränade men nej, ibland går det inte att stanna upp livet för en så trivialitet som en förkylning.

Trevlig helg folks! - Said with love, LOVE.

1 comment:

Sara said...

Skärpning apis!!! Att träna då du är sjukt låter väldans dumt och inte alls hälsosamt. Men det vet du ju som sagt redan..

It's all about the prioritering vännen! Man måste lära sig att prioritera det som är viktigt i livet så slipper man panik och dåligt samvete och känner ren LYCKA istället! Det kommer med åren kanske, get a grip of yourself och säg NEJ! Allt detta said with love, L O V E!!! Det viktigaste är att du är lycklig! Men man måste även tänka framåt...

Puss och kram! Ha en underbar söndag!