Tuesday, September 29, 2009

Den resultatrika hösten äro kommen

Farligt när man får börja när man vill på jobbet. Risken är överhängande att man fastnar vid frukosten i all oändlighet. Frukost är ju som bekant det bästa som finns.

TVÅ söta damer på seniorpasset igår. Herregud, jag blir så glad. De pratar. Och pratar. Och pratar. Mellan låtarna, under låtarna. Det var som att vi hade en lång kafferast utan kaffe. Gympa istället. I love it.

Styrka igår och äntligen lossnade det. Jag njöt liksom. *pumpapumpapumpa* Hehe.

Dansade för Åsa på kvällen. Jag kan tjata om det hundra gånger om. Träning. Det är som terapi. Hälsosam, nyttig, gratis terapi. Jag vet att det inte är naturligt för alla, men för mig är gymmet min oas. Fokus på mig själv, bara JAG JAAAG JAAAAAAAAG!

F A N vad kallt det har blivit. Fryser överallt. Men jag gillar hösten. Höstsäsongen känns hurtig och produktiv. Men ack så skönt det vore att krypa ner i sängen igen...Varför måste jag alltid kliva upp först?

No comments: