Thursday, September 17, 2009

Ickepresterande slöfock

Jag blir irriterande ineffektiv när jag inte har konkreta saker jag MÅSTE göra under en dag. Min dag än så länge: Klev upp. Åt frukost. Misslyckat försök till plugg. Somnade om i 4 timmar. Klev upp. Gjorde inte ens ett försök att plugga, vältrade mig istället i sängen och skrek PAAAUUUUS. Promenerade i 90 minuter. (Må låta duktigt men jag kände mig som ett halvsovandes dagisbarn med ryggsäcken på.) Ätit pizza. Nu orkar jag inte ens skrika paus för jag får ändå inga. Blä.

Imorgon är deadline för hemtentan så har inget val nu. Klockan 22 kör jag igång på allvar.

Jag vill åka bort. Vill ha en paus. (PAAAUUUUUS!) Den hektiska jobbsommaren börjar ta ut sin rätt. Skulle till och med kunna tänka mig att åka ensam.

I helgen ska jag kanske helt enkelt bara...vara. Mmmm :)

No comments: