Monday, September 21, 2009

Emmy rules

Måndagen - En bra dag!

Den första seniorklassen kördes för två personer. Den tredje hade fått ryggskott :( Jag är inte den som är den så jag tänker härmed ändra mig: Ser fram emot att instruera passet nu under hösten. Pensionärer är ett ypperligt trevligt folk.

Resten av dagen har jag spenderat hos storebror och bedårande lilla Emmy. Hade jag haft en kamera med mig hade jag filmat henne hela dagen. Hon får mig att skratta mer än någon annan och när hon ger pussar, slängkyssar eller hårda kramar smälter mitt fastershjärta. Miniapisen är en smart busunge minsann. Inte helt fel att umgås med Matsen heller.

Var på en dansstep ikväll och kände tendenser till ankommande förkylning. Får inte ske. Håll er borta sjuklingar! Jag ska vara stark.

Hade telefondate med Märy ikväll. Trevligt min soulie, vi kör det som ett återkommande event!

Och så har jag skypat. Skype är bra. Att få ligga på stranden bredvid en snygg kille skulle vara ännu bättre.

No comments: