Sunday, September 20, 2009

I´m a feeder

Jag är tydligen en feeder. Bakar jag inte åt den ena så gör jag det åt den andra. Ska till brorsan och Emmy imorgon och "självklart" (ja, under förutsättning att du SVARAR PÅ SMS:et vill säga!!!) tar jag med mig hembakat.

Bakning eller matlagning är ingen syssla som passerar per automatik för mig. Varje gång jag lyckats få till något ätbart blir jag därför sjukt stolt. Måste därför ge er bildbevis.

(Hahaha. Ser nu att den ser groteskt äcklig ut på bild.) Rulltårta, fasen den var inte lätt alltså. Ett jäkla meck. Socker och sylt, det är vad det är. Får själv inte äta, jag fortsätter med min sockernykterhet ett tag till. Dessutom äter en äkta feeder inte själv, hon bara matar och matar och matar med fett och socker. Mooohaha.

Scones. De får jag äta. Ser fram emot frukost imorgon.

Skämt åsido. Den egentliga orsaken till mitt bakande är att jag ikväll övar på första seniorklassen jag kör imorgon bitti. Träning för 60-plusare vilka jag gillar starkt, däremot inte "deras" musik. Beatles, Elvis, Abba...Ni förstår att jag var tvungen att sysselsätta mig med något annat under mitt övande.

Idag gick jag till stan. Hängde på mitt gym. Tränade dansaerobics. That´s it.

Sov gott!

1 comment:

Anonymous said...

Åååhhh va du är duktig! Jag vill också kunna baka och dona i köket!
Frida