Friday, September 25, 2009

Shopping, housedans och vänmys

Jag älskar att komma hem till värmen och MIN egen säng efter en tunnelbanefärd fylld av skrikande fulla tonåringar som jag trots allt känner sympati för...

Min bästa Elin bjöd på massor av räkor, aioli och GODIS. Mums. (Inga sötsaker på 11 dagar, bra nog ju! Låt oss fokusera på det positiva ;) Imorgon tar vi nya tag.) Det bästa med riktiga vänner som känner en utan och innan är att man kan bara vara. Tillsammans. Inte en massa krav på snickelisnack varje sekund.

Idag har jag köpt en vinterjacka. Jag är en impulsmänniska på alla sätt och vis. Klev in i affären, hittade jackan och köpte den. 10 minuter max. Inga funderingar hit eller dit, att vela är förkastligt i min värld. Tackar älskade Karin & Matsen för nya träningsbyxor och svarta byxor från HM :)

Efter shoppingen dansade jag för Per på Odenplan. Ohohoh, ta mig till Ibiza! Älskar musiken men var lite väl ung när jag besökte partyhimmelen som 17-åring. Ofantligt roligt var det i varje fall...och svettigt.

Imorgon kommer baby hem. Längtar efter dig <3

No comments: