Wednesday, December 2, 2009

Människor som ger <3

Jag skulle börja med att skriva att jag är jätteglad. Men låt oss ta det tråkiga först.

Ja, det verkar ju inte bättre än att Tiger Woods har varit otrogen mot sin fru. Jag säger stort j-a dickhead och konstaterar att jag aldrig slutar att förvånas över människors (mäns?) bristande moral. Som tur är verkar det inte sämre än att Elin gav Tiger en match. Keep going girl, ta hjälp av proffsen vettja och släng in idioten i MMA-ringen.

Så. Nu över till alla snälla människor som ger light till mitt life:

Tack Saras mamma för julkalendern! En jul utan chokladkalender är ingen riktig jul. Nu har jag en i varje hem :)

Jag fick en glittrig julpresent av en härlig deltagare, superfina dekorationer i silver (bland annat ballerinor!) Hur gulligt är inte det?

Förresten, alla mina deltagare, idag var det grymt kuligt att köra klass.

Min underbara uppsatskompis Natalia! Så omtänksam och öppen. Våra studietimmar ägnas till häften åt att vi pratar om allt ifrån livet i Ukraina och politik till kärlek och relationer. Eller snarare, hon pratar och jag lyssnar :) Jag tänker utse N till min livscoach. Redan nu har jag lärt mig både det ena och det andra.

Häromdagen när jag skulle panikköpa en grej på Elgiganten fick jag helt oväntat och utan att ha frågat världens assistans av väktaren som arbetade där. Äkta generositet är när givaren inte förväntar sig något tillbaka.

Och sist men inte minst...

Glass till middag! Love it.

För varje morgon jag vaknar är jag ännu tröttare, imorse var jag nära att falla in i koma den första timmen. Jag tar en powernap innan jag börjar plugga.

Nedräkningen...: 22 dagar kvar till jul :)

Mamma, jag längtar tills du kommer i helgen! <3

No comments: