Thursday, December 24, 2009

Lov - Dag ett

Still a happy camper!

Roadtripen från Stockholm till Sundsvall igår gick toppen, trots ISKYLA och stillastående i en timme på grund av olycka. Peder, Mariana och Henrik (?) (när blev jag urusel på namn???) var utomordentligt sällskap. Baksätet hade fullt upp med att pika framsätet och roades utomordenligt av detta. Vi placerade även kontinuerligt under resans gång in oss på diverse skalor från 1 till 20 gällande kissnödighet, hungrighet och tålamod. Mycket skojigt.

Idag har varit en finfin dag. En lätt dag. Började dagen med en mysig fika. Jag är glad att vi träffades igen.

Därefter följde shopping. Till några nyfödda bebisar (Josse, Karin och Natalia - Grattis!) och till en större bebis - Moí. Man får köpa klappar till sig själv, det är jag övertygad om.

Avslutade med styrka på gymmet. Snälla tjejen släppte in mig utan inträde, "Det är ju jul!" Tack tack :) Tänk så mycket mer kroppen orkar med 10 timmars sömn än 4.

Nu mys hos mamma. Igår hos pappa. Imorgon hos pappa. Sedan mamma. Gud vad jag inte gillar att vara ett sånt dära skilsmässobarn. I min drömvärld skulle alla vara tillsammans.

1 comment:

Märy the houseowner said...

Ville bara passa på även här (nu när jag är lite lugnare..sorry för min konstiga person igår..tycker inte om själv när jag är sådär..men jag kan liksom inte tänka riktigt mer än det som ska göras..) - och önska dig och dina en RIKTIGT GOD JUL!!

Solsken och gnister idag så kanske en promenad innan Kalle Anka :)

Mys med familjen!! Puss på dig