Sunday, December 20, 2009

Sunny Day

Howdy! I am a happy camper. Aningens välkomnad känsla. Lättnaden jag känner nu har jag inte upplevt på evigheter. Jag ser ett slut på hetsen som präglat min tillvaro denna höst. Pust...

Fokus har fått ligga på prestationer; skola, jobb och klasser, på bekostnad av umgänge med min familj, vänner och allmänt softande. 2010 blir förhoppningsvis lite annorlunda. Eller blir och blir, jag är ju herre över mitt eget liv...

Bra dag idag. Pluggade hemma hos Natalia. Hälften av tiden ägnades åt terapiliknande samtal och åt att äta allt hon bjöd mig på. Natalia är en fantastisk människa, hon säger de rätta sakerna och får mig att inse både vad som räknas i livet, och att det är jag själv som bestämmer över mitt liv. Imorgon får hon bebis, underbart! Håller tummarna...

Körde min streetdance för ett fåtal tappra medlemmar, uppenbarligen de som var klar med sina julklappar och dissade fjärde advent. Känslan av att se ett tomt ansikte omvandlas till en glad uppsyn är härlig. Det gör instruerandet värt det. Nu är jag bara lite arg på mig själv att jag inte tjatat till mig en streetdance någonstans...Aja, 2010 nästa.

På väg till Sjöstaden sprang jag av längtan efter lilla Emmy, jag har saknat henne extremt mycket. Så mötte hon mig i dörren, lite större än sist och så bedårande söt. Det går inte att beskriva. Jag och brorsan tog lite syskontid och gymmade tillsammans, nice. Är igång igen med styrkan, känns lovely. Sedan söndsagsmyste vi lite allihopa :)

Just det. Jag är überglad för snön! Det är ett sagoland! Helt lyrisk.
Miss You!!!

1 comment:

Chris said...

wooooooooooooohoooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!

Josie is back!!!!!!!!!!

:)

Om du vill hänga med och festa lite på juldagen är du välkommen. Vi har ett hotellrum på Scandic i stan och där blir det tjej-party med E-type och skvaller :)

PUSS