Sunday, December 20, 2009

Tack!



Tack för hjälpen Emelie och Fia!

Grymt rolig dansklass idag! Jag var trötter innan men härliga deltagare fixade energin.

Ibland känner man sig väldigt ensam, trots familj och vänner. Det bästa som finns då är att sätta på den bästa musiken och dansa, dansa, dansa.

Emelie lugnade mig idag när hon berättade att man på riktigt kan få gråa hår av stress. Det förklarar saken...Tänker alltid på dig Frida när det kommer till gråa hår ;) However, sluta stressa är alltså grejen.

Cocktail- och cupcakesparty ikväll, mycket trevligt :)

6 comments:

My said...

Har du också hittat gråa strån. Höll på att börja gråta i fredags när jag hittade två stycken,haha. Försvinner dom om man slutar stressa??

Chris said...

haha gråa hårstrån är läckerrrrrt =)

snygg dans, jag vill lära mig!!!!

kramar från ett fint sundsvall

Märy the houseowner said...

Vad har jag sagt om att att tacka ja till vik-klasser? Säg alltid nej först eller åtminstonde att du ska återkomma så du hinner fundera om du verkligen hinner!

Angående gråa hår så hittades mitt första silverstrå när jag var 20 -jippi yey. På den tiden var det gråa (eller jag föredrar silver) bara en del av hårstrået längst in men nu förtiden har jag hittat hel-silvriga hårstrån. Dags att färga alltså!

Puss på dig! snart jullov och hemmamys...

Märy the houseowner said...

P.S Glömde ju skriva att du är GRYM på att dansa! Har alltid varit och kommer alltid att vara :)

Fia said...

JOSSSSSSAN underbara och grymma du!!!
LOVE LOVE LOVE youuuuuu! <3

Frida said...

Jag lovar, man kan verkligen få massa gråa hår :) Önskar dock att något trevligare än grått hår fick dig att tänka på mig ;)