Thursday, December 24, 2009

Lov - Dag två - Julafton

Imorse fick jag en klapp såsom sig bör. En j-a förkylning, igen. Ah well, med lugnet brukar ju sjukan komma som en bonus. Bara att rida ut stormen.

Skilsmässofamilj till trots brukar vi alla samlas på julafton hemma hos mamma, inklusive farmor. Däremot kommer storebror, svägerska och brorsdotter först imorgon. DÅ blir det julafton för oss, med julklappsutdelning och allt. Saknar vår lilla tomte något enormt!
Pappus.
Mammus.
Så, vi har det rätt bra trots allt. Julmat i magen och ännu mer i kylskåpet. Jag hoppas ni alla har en riktigt mysig jul. Julen är som en fristad i våra annars så hektiska liv. En oas i tillvaron där familjen för en gångs skull är prio ett. Jag älskar julen :)
Puss till er, en extra stor skickar jag till väster! (Smurfs, jag hittade tomtemössan!)

1 comment:

tomteblosset said...

Hahahaha, BRA där apis att du hittade den. Du e ju så himla het i den <3

Stora kramar tills nyår, eller vi kanske ses några dagar innan! NJUUUUUUUUUT nu!

Puss älskling!