Monday, December 7, 2009

ZZzzzzzzz

Jaaa ni... en sömntid som snittar på ca fyra timmar per natt flera veckor i sträck sätter sina spår.

Mitt försök att närvara på allt resulterar i att jag istället är frånvarande på allt. Där fysiskt men inte så mycket mer.

Var på en superrolig julgala i Globenannexet i fredags tillsammans med mamma och svägerskan. Vi åt julbord och dansade loss till Kate Ryan, E-type med flera. Blidde till och med en sväng på karaokescnenen :) När jag egentligen borde ha åkt hem för att sova åkte jag till Solidaritet och fortsatte dansandet med kille och kollegor, självklart! :)

Efter dansklass och affärslunch med Chris på lördagen (oh yes) åt jag med mami på TGIF, för att senare visa mamma min uppskattning genom att slumra mig igenom Nötknäpparen på Operan. Förlåt mitt namn är plåt...Jag älskar att titta på klassisk balett, min fascination över dansarnas fysik är gigantisk.

Nu åkte jag i alla fall hem och sov... Eller försökte åtminstone. Jag har tydligen fått ett problem jag aldrig haft förr, att inte kunna somna trots dödströtthet.

Gårdagens planerade stora pluggdag med Natalia gick åt skogen eftersom jag halvsov och ville kräkas så vi lade ner. Förlåt mitt namn är plåt igen...Somnade varannan sekund idag på T-banan på väg till seniorklassen, och just det, frukosten med papi fick utebli. Förlåt mitt namn är plåt...

Nu hoppas jag bara att jag håller i den här veckan ut. Jag måste. Måste bli klar med uppsats och tenta innan heltiden startar. Till alla er som jag lyssnar på med halvtom blick - Det är inte meningen.

2 comments:

Chris said...

SKÄRPNING JOSSAN!!!!

Jag blir orolig :(

läs det här...

http://www.dn.se/blogg/lyckobloggen

Älskar dig!

Märy the houseowner said...

Håller med Chris.
Vet att det är svårt men du MÅSTE tyvärr verkligen prioritera din sömn!

Väggen är farlig så håll dig ifrån den.

Strunta i alla "måsten" som du själv satt upp. Som t ex att blogga, fejjan, maila osv.

Jag ringer sen.
Kan du svara så kan du, no pressure!

PUSS