Tuesday, December 8, 2009

Dubbelfreak

Idag kom jag och shrinken på en till störning. Wee, jag är dubbelpsycho!!! Hehe...Nej, men skämt åsido, vem är inte lite halvgalen ;) Om inte annat så ger det ju ens personlighet en liten extra touch.

Idag installerade jag min nya dator på jobbet, på mitt nya skrivbord. Min EGEN arbetsplats. En mycket tillfredsställande känsla spred sig genom min kropp. Äntligen kommer jag sitta på samma plats, 8-17 varje vardag. Förhoppningsvis vinner den känslan över småångesten över att jag är "fast". Javars, man har ju alltid valet att flytta på sig liksom.

Jag längtar efter julmys. Jag vill baka och stoja och ha tända ljus och lyssna på julmusik och rent allmänt fröjdas över julefriden.

Nedräkning till julafton: 16 dagar.

2 comments:

sara said...

Åååå vad härligt det lät med EGEN arbetsplats, mån-fre, 8-17 =) Är såååå avundsjuk ;) ...det vill jag också ha!

Apis, du måste ta dig tid till att julmysa, baka och tända ljus. För sen är det ett helt år till nästa gång du får chansen! Seize the christmas spirit.

Ses på lördag, längtaaaaaaaaaaar!

Puss <3

Anonymous said...

Du kan väl berätta lite om ditt arbete, har läst att du pluggat till personalvetare? Jag står i valet och kvalet att plugga till det nämligen :) Tack för en bra blogg/ Nyfiken :)