Saturday, December 19, 2009

Pepparkakor

Det är ju hur asbra som helst att det går att köpa musik på Spotify! Jag är lyrisk.

Jag tog mig friheten att baka pepparkakor. Självklart lyckades jag missa att fotografera den finaste kakan - Ett hjärta. Fina va? Det ser ut som något väldigt små människor på ett dagis skulle prestera men det gör inget.

Jag saknar min kille. Dessutom är jag avundsjuk, jag vill också åka hem. Har inte varit i Sundsvall på mer än 5 månader. Måste vara rekord. Hrrm. Sundsvall...det låter inte ens som hemma längre. Det är nog så, Stockholm är min riktiga hemstad nu. However, jag längtar ofantligt mycket efter att få åka hem, mysa med familjen, och bli ompysslad av mamma. (Du kommer väl ihåg att du mailade att du skulle serva mig?;) )

Veckan på jobbet har varit hektisk, minst sagt. Alla hade en enormt viktig deadline idag. Det känns på riktigt det här. Jag jobbar, PÅ RIKTIGT. You hear me, vi snackar riktigt vuxenjobb.

Eftersom jag är helt PUCKAD sa jag ja till att vicka på två streetdanceklasser innan jul. Inte puckat för att det är tråkigt eller jobbigt, utan för att jag inte kör den klassen i vanliga fall och måste fixa en helt ny dans till på söndag. JAAA! Precis vad jag har tid med nu. Pucko. Megapucko.

No comments: