Monday, November 30, 2009

24 dagar kvar

Feber, snor och halsont i helgen och nu. Någon har tydligen beställt en prenumeration på förkylningar till mig den här hösten. Du som känner dig träffad, kan du säga upp prenumerationen? Utan bindningstid? Helvetet verkar dessutom eskalera för varje gång.

Uppsatsskrivandet pågår för fullt. Min uppsatskamrat är helt fantastisk. Igår hade hon med sig en stor påse med clementiner, äpplen och kiwisar till mig. Hon är som en bonusmamma och säger att jag måste lägga mig i tid. Hehe. Jag låter henne få utlopp för sina modersinstinkter eftersom hon är höggravid.

Igår hade vi familjemys i Sjöstaden. Jag älskar när alla är samlade. Vi firade första advent genom att äta egenbakad chokladkaka. Mums!

Nu har jag clementinkoma. Hjälp mig. Skulle ge mycket för att få krypa tillbaka till min varma <3.

Nu påbörjar vi nedräkning till jul = några dagar ledigt. 24 dagar kvar.

1 comment:

Josie1 said...

ååå vad mysigt, jag längtar till lucia =) hoppas det finns mycket gott kvar att äta från festen.. vi kanske bör gömma undan lite godis =)

Du är inte ensam om en hel termins förkylning, jag var på step igår och vaknade med halsont. =( It sucks helt enkelt!

pusss