Saturday, November 14, 2009

Orken verkar ha en ände

Jag har en hemläxa. När man får en fråga kan man antingen tänka på:

1. Målet
2. Att vårda relationen
3. Att öka sin självrespekt

Ja eller nej, ja eller nej, ja eller nej... Inte lätt att prioritera rätt. Många av oss lägger tydligen alltför mycket krut på en av dem. Men jo, jag ska försöka sköta min uppgift med bravur.

Jag är så trött. Ser hur min omgivning verkar glad och lycklig, vilket är underbart. Just nu orkar jag bara inte glädjas med er. Blöta ögon verkar närmare till hands är skratt, dessvärre.

Jag är inte olycklig, jag vet inte varför. Kanske är det tröttheten. Jag vill så gärna, så gärna, bara åka på semester.

Emmy, min solstråle, jag älskar dig. Vi skojar om att hon måste tro att hon lever i någon slags regnbågsfamilj. Haha. Fast det borde väl vara en ynnest att ha flera mammor och pappor... :)

Just det: Paranormal Activity - Njaaa....

No comments: