Tuesday, November 24, 2009

Uppladdning

Nu när jag blir businesswoman måste garderoben delas in i kategorier. Ena sidan hel-och-ren, andra sidan party-my-ass-off. Rimlig uppdelning, visst?

Jag ser fram emot mitt nya liv. Jag är inte säker på att jag kommer gilla en så strukturerad tillvaro men jag tror att jag behöver det.

Jag tänker att NU, nu jäklar ska jag göra mitt liv till det jag vill. Tänk om man vaknar upp om tio år, helt otillfredsställd och värst av allt, BITTER? Jag vill inte slösa med mitt liv. Det här känns som ett bra vägskäl. Eller snarare som ett lämpligt raketuppskjut. Hej och Hå, nu far vi! :)

Men först av allt vill jag HIT. Någon som vill ta mig dit? Kanske som en grattis-till-att-du-blev-vuxen-present? Ni är så välkomna att ge mig den resan. Känn inga som helst hinder.

Happ...fyra timmar till alarmet.

1 comment:

Anonymous said...

Tack for intiresny Blog