Thursday, November 26, 2009

Uppåt

Jag är psychotrött men stark. Stark i själen. Den känslan ligger lätt på topp-fem.

Sedan sist förutom det vanliga:

Fika med Mariana. Tack kära vännen, mycket givande på alla vis. Söndag söndag söndag? :)

Kärlekskväll <3

Flickan som lekte med elden. (Tack pappa!) Osedvanligt trovärdig svensk våldsfilm.

Chris, jag är så taggad att jag knappt finner ord. På riktigt. NU är det dags.

Mitt fjärde KBT-samtal. Ni behöver inte veta varför, jag kan bara önska att alla hade råd (eller sponsring) och modet. Therapy aint nothing but the shit ;)


Kanske är jag tillbaka? Jag känner hur essensen i mig är det. Det är disharmoniskt att tappa sig själv.

NU: Paradise Hotel! Förra gången var det mamman Madde, nu är jag kär i Catja. Eller snarare Peter och Catja.

2 comments:

Chris said...

JAG MED!
Nu jevvlar!!!
:)

och jag älskar också Gaga's nya låt...videon är grym den med :)

synd att du inte är med ikväll eller imorgon men BRA att du kan prioritera skolan, den förmågan saknar jag ännu. Haha.

Puss på fina Jossan!!

Frida said...

men ååååhhhhhhh kan du och Chris berätta vad all the fuzz is about????!??!?!?! Jag blir galen!!!!