Tuesday, March 31, 2009

Sorg och lättja

Någon som vill gå med mig på Chris projekt? Jag har redan anmält mig :) Kom igen!

Har en förkylning på ingående. Euh. Har klarat mig bra länge så ska inte klaga, det är bara att rida ut stormen. Jag har inte varit på gymmet på två dagar och jag har abstinens! Imorgon ska jag i alla fall dit och köra pass. Kanske köra ett gympass också...har en del att bita i ;)

Såg detta förut idag, så sorgligt. Aldrig förr har cancer varit så närvarande, överallt och på nya platser hela tiden. Och inget kan vi göra...Läs Vimmelmamman, hon skriver bra.

Skön dag idag. Juridikseminariet ikväll var roligt. Kanske skulle man ha blivit jurist. Ja, jag byter program nu vettja! Tjena mittbena.

Nu: Titta på Linda Rosing och hennes killar. Fick mail av mamma: Vad är det för lammkött den där Rosing har fått tag i ?! Är det inte nästan barnarov! HAHA. Jag hoppas på riktigt att Linda hittar en riktigt bra man. Det är hon värd. Med Hugo sprack det pga. åldersskillnaden. NOOOOOOOOHOOOOOO?!!

Sov sött och luras bara snällt imorgon.

2 comments:

Katta said...

ja, sa sorgligt... brukade lasa hennes blogg.

Anonymous said...

Hugo is da shit!
Frida