Thursday, March 19, 2009

Äntligen torsdag! (Fantasifullt rubrikförslag från svägerskan...ehh...)

Vaknar var eviga dag okristligt tidigt. Ligger sedan och väntar på att lille bebisen ska låta så man kan kliva upp och leka och äta frukost.

Träning väntar inom en timme, promenad och gym. Igår skaffade jag en PT på distans. Han ska göra underverk med mig, wee! ;) Bring it M, bring it!

En grej är konstig. I vilket sinnestillstånd jag än befinner mig jag kan bli HUR LYCKLIG SOM HELST bara av att prata med en främling. Kallprata med någon där, säga hej till någon där. Jag kan känna glädjen fysiskt, bubblandes upp.

Lite foton från dopdagen! Kanske flera es coming up.

Fyra generationer.
Syskon.
Liten sak öppnar paket...
...och mumsar på farmors halsband.
Ser ni tjockläppen? Blåsan är fortfarande kvar. Apoteket kunde inget göra.
Precis innan dopet, lite förberedelser. Den här klänningen hade tydligen jag med då det begav sig.

2 comments:

Josie1 said...

ååå jag får också de där skumma lyckorusen, jätteroligt när jag börjar storflina för mig själv på bussen eller när jag går runt i min ensamhet. Så skönt att vi är lyckliga poolish

Josie1 said...

bara för att adda till vårat liknande liv .... så hade Olivia min gamla dopklänning på sitt dop


=)