Wednesday, March 4, 2009

Sömnbrist - träning - choklad

Förr i tiden hade jag stora problem med att somna på kvällarna. Nuförtiden består sömnproblemet istället av att jag vaknar okristligt tidigt på morgnarna. Egentligen är jag übertrött, men min rastlöshet tillåter mig inte att ligga kvar i sängen.

Då är det lika bra att dra till gymmet för morgonträning.

Har precis stoppat i mig min andra frukost. Först gröt, sedan äggröra.

Förresten. Inser ni hur mycket choklad man får äta om man byter ut vanlig mat mot just choklad? Ofantliga mängder! Jag ser bara fördelar: Det är billigare än mat, det är godare, och man kan äta den i farten. (Perfekt när man sällan är hemma.) Chokladdieten is DA SHIT! (Förorsakar ingen disk heller.)

Off to Bodypump!

2 comments:

Josie1 said...

å jag som tycker att jag var uppe rätt tidigt åså e du inte ens hemma :) Tack för chokladtalet nu kanske jag slipper dåligt samvete när jag sitter där med min dajm !!

Puss och hoppas du får en schöön dag

Anonymous said...

Nä, chokladdiet är INTE ok. Kom hit och ät en välbalanserad middag för guds skull, din övertränade kropp behöver både sömn och RIKTIG mat! BUMS! Vill du att jag blir ännu mer övertydlig och skriver en lista på vilka essentiella näringsämnen som du inte kan hitta i choklad?