Wednesday, March 18, 2009

När musiken dunkar finns inga bekymmer...

Okej, det var fel att beskylla kycklingen. Uppkastningarna spred sig nämligen som en löpeld efter att jag och svägerskan satt igång. Brorsan, mamma, Marcus, Karins pappa, brorsa, moster etc. etc. Kanske inte var en höjdare att ha dopfest mitt i magsjukeepidemin.

Men.

Dopet gick jättebra. Emmy skötte sig galant, hennes mor och far svimmade ej, jag fick som gudmor ett litet tal av prästen och blev lite blöt i ögat för en stund. Kommer bilder senare.

Dansgiget på Paradise i fredagskväll var superskoj. Velvet sjöng live, grym röst! Självklart stannade vi kvar och dansade till stängning :)

I lördags efter familjefika och melodifestival kunde jag inte hålla mig från utgång. Dansnerverna måste tillfredställas. Mötte Josse, Fia och Sandra och dansade sedan hela natten lång på Ambassadeur. Fantastiskt roligt! Träffade dessutom det festliga grabbgänget.

Annars har jag tränat...Gym, dansaerobics, promenad och bodyjam. Jag känner mig fanatisk men så får det vara, det fungerar i alla fall.

Nu ska jag jobba. So long.

No comments: