Saturday, March 28, 2009

Sista marshelgen

Fredagen i text och efterföljande foton:
  • Morgonpromenad i vinterkylan som tydligen inte hade gjort sitt.
  • Möte på jobbet om ett nytt projekt som jag och två andra är ansvariga för. Kommer bli en hel del jobb framöver, jippiejejj!
  • Gymträning + dansaerobic.
  • Gruppmöte i skolan tills jag...
  • ...somnade hemma. Lovely.
  • Festish med Mags som joinade mig och Sara. Vi är helt på det klara med att vårt hem kommer bli platsen för många fester framöver - till vår glädje. Begav oss vid midnatt till "vår" klubb Paradise där vi mötte Peter. Var öppen scen för drugor (slå upp själva). Mycket underhållande, ingen lika proffsig som vår grupp dock ;) Sen
  • Underbart goda chickennuggets vid Slussen innan hemåkande.
Mags dricker tjejsprit.
Har bara ett shotsglas för tillfället. Då letar man helt enkelt efter andra små behållare.
Mitt & Saras partytrick - popcornkastning!
She´s crazy...and beautiful ;)
De coola dansar och nördarna sitter vid datorn. Jag vill OXÅ vara cool ju!!!
Man dansar och dansar men ingen kollar i alla fall. Möjligtvis de med bröst, men då tar man bara Saras hand och är lägligt trygg med flickvän. Vi upptäckte Magnus andra- (tredje-) namn: Tri! Så gulligt så jag baxnar. Världens bästa sambo! Nej combo var det ju! Just det Märy...tack för ditt underhållande röstmessage. Jag & Sara lyssnade i högtalarna :) Finns inte ord för din fantastiska tala-in-meddelanden-finess. Återkommer soonish ;)

Idag har jag dansat funk lite halvengagerat. Stod mest och kände mig snygg. (Ja, vem f-n är inte fåfäng.) Visade röven också som dessutom var beklädd med spetstrosor, hyfsat tacky. Så blir det när man har få antal minuter på sig att finna lämpliga träningskläder. På de senaste funkpassen har den här låten kommit och jag blir så LYCKLIG! Gahh...

Nu ska jag påbörja färden till mina muppar i Sjöstaden för lördagsmys. Saknar Emmy...Ska ni släcka lampan ikväll? Det kommer ju bli så satans...MÖRKT!

3 comments:

tomtebloss said...

Släcka? OF COURSE MY DEAR =) Men snart får man tända igen...men det var ju mysigt att ha nedsläckt!

TACK för igår älskade vän! hade en underbar kväll som vanligt med dig, min flickvän numero 1 hihi, på Paradise iaf ;) Du är den absolut bästa av de bästa..

Popcorntrick, apdans och dancemooves i tresitsen.. kan ju inte bli bättre =)

Puss Honey Bunny!

Märy said...

ooh..lövely! Ser att du har min favvoklänning från LA,baby :) Me like!
Härligt att jag kan glädja fler med mina virrigheter på mitt fantastiskt långa telefonsvar. Skrattade faktiskt högt när tfn-tanten kom in och sa att nu fick det vara nog minsann! haha

Jag blev tvungen att googla Drugor (ja, inte fanns det på Wikipedia) och förstod direkt:)

Men att ni inte sagt att ni inte har shotsglas? Så här kan det ju inte gå till! Nästa gång jag kommer ner ska Tant Shots (ja efter Sara då) fixa detta :)

Vi hörs och vi störs!

Många pussar till alla ni combosar där nere =)

Märy igen då.. said...

Förresten så gick det inte klicka på länken och nu när jag äntligen har Spotify så är jag grymt nyfiken på vad det är för låt jag kan lägga till min playlist?

Ny länk eller titel, pliiis :)