Thursday, March 26, 2009

Öppna ögon

ÄNTLIGEN har jag haft fokus att prestera något vettigt. Som om mina ögon öppnades i samma stund som vårljuset anlände.

Morgonpromenix, plugg hemma, plugg med gruppen, konditionsträning i form av crosstrainern på gymmet och slutligen...

...frisörstuga hemma :) Jag satte igång Lady in red på Spotify och satte saxen i Saras hår. Måste känna da flow för att kunna prestera, det är så vi fungerar vi konstnärer. Några minuter senare ramlade jag i golvet av skratt när jag tittade ner på den lilla lilla högen av små små hårtussar på golvet. Såg ut som harlortar. HAHA. Så var det Saras tur att ta sig an mitt slitna barr. Hon önskade lite poppigare bakgrundsmusik, The Queen med Velvet. Så satte hon igång. Och höll igång. Länge. Noggrannt. Tillskottet till harlortarna på golvet blev...en dammtuss. Hehe.

Joråsatte. Tji på de 500 spännen ni "riktiga" frisörer. ;)

Sängen nu. Planeringsmöte på jobbet imorgon.

No comments: