Wednesday, March 4, 2009

Hon är en förebild

Kakan (& Lill-Kakan ;)) - Ja tack. Det vill jag. Ha listan alltså. Eller ännu bättre, att någon anlitar och pröjsar Svarta Lådan åt mig :)

Josie 1 - Vi är unga. Och studerar. Vi får äta hur mycket choklad vi vill. Så kör på, utan dåligt samvete.

Läste precis en bra intervju med Katrin Zytomierska i Amelia. Jag var inte riktigt säker på vad jag tyckte om henne tidigare men nu vet jag. Hon är bra! Hon vågar vara ärlig och kaxig. På riktigt. Inte låtsaskaxig. Det är tamme tusan inte lätt. Varje gång jag har kaxat upp mig en smula vill jag gå och gömma mig efteråt. Att vara kaxig har en negativ klang. Trist! Näe, Katrin får min röst hädanefter. Hon är cool. (Läs intervjun.)

Pumpen var bra. Önskar att jag inte irriterade mig på andra men jag kan inte låta bli när, faktiskt, majoriteten använder fel teknik. Hörde en kvinna säga till sin väninna: "Undra om jag ska ta lite mindre vikter och jobba mer på tekniken idag?" Ehh....ja! Herregud, folk maxar så det står härliga till men de gör fel, fel, fel. Nästan så att jag skulle vilja stå där med 1kg-vikter på stången bara för att demonstrera vad som är viktigast.

Nu lite plugg, sedan mycket sömn, och ännu senare aerobicspass. Micket, micket...roooligt!

2 comments:

Anonymous said...

Sov så gott min vän, det behöver du!!! (Var inte så jäkla självisk nu apisen, även om DU klarar dig utan att sova så kanske din kropp har rätt till lite sömn för att orka med ditt hektiska liv!!!)

Pussar och applock på dig!

Josie1 said...

Jag har bara läst en sak av hon Zym.. så egentligen borde jag inte uttala mig men det var det värsta jag har läst, blondinbella tjafset du vet. Jag får nog ta å läsa den här då för de vore ju konstigt om vi ska tycka olika ;)

Have a nice day, Kram