Sunday, February 1, 2009

Total glädje

NIKE-conventet i helgen var enligt tradition årets höjdpunkt. Jag kan inte beskriva i ord vilken lycka det är att få dansa så mycket för grymma instruktörer.

Nu är jag lite ledsen att det är över men glad ändå :)

Stämningen, musiken, dansen, människorna - GRYMMERS!

Sorry till er som väntade på horbilder :( - Det blev tyvärr ingen fest eftersom stackars Chrissan skadade foten i lördags. (Idag var foten okej!) Visserligen var det nog mer sömn som behövdes än alkohol i högklackat...

Nä nu jävlar ska jag dansa så mycket jag kan. Det finns inget bättre. Dansa, dansa, jag måste dansa...

Har sett Beckfilm i Sjöstaden, imorgon ska jag leka med Per hela kvällen :)

2 comments:

Chris said...

Tack för i helgen vännen!
Uppskattar verkligen att du finns och sprider glädje!
Men ingen rast eller ro..nu måste vi börja jobba på namnet på din klass nästa år...hmm jag tänker mig "pink power" (alla måste ha rosa på sig) "fast food" (du serverar mat under passet så man inte glömmer att äta, och fort ska det gå) eller varför inte "slutty session" (ja, namnet säger ju allt)

=)

Skämt å sido, du är GRYM och det var askul i helgen trots min dumma fot. Vi får fixa nytt ho ho-party helt enkelt.
Jag är sliten idag...BIG TIME.
Puss!

Linda said...

Jaa visst vare skoj!! Och du är ju bara den bästa på att dansa!!! Nästa så vi blev lite kär i dig ;)
Kraaam