Thursday, February 12, 2009

Aktivitetsivrig

Äh, åt fanders med att röra sig långsamt, jag måste träna! BodyPump it is.

Har donat här hemma idag, det börjar ta sig mer och mer. Jag ÄLSKAR verkligen den här lägenheten, och ännu mysigare kommer det bli när Josse och Sara flyttat in på riktigt.

Känner mig mycket hoppfull nu angående PM:et, har haft flow i skrivandet idag. Gillar att skriva egentligen. Äntligen har jag ett ämne som jag tycker är intressant också. Ska mot många sociologers (vilka jag kanske borde anses tillhöra) förtret angripa den socialkonstruktivistiska idén om våra skapade könsroller med hjälp av evolutionär psykologi. Moohaha!

Haha. Bloggen blir som en låtsaskompis efter en hel dag ensammen. Min Molgan.

Och ni! Sommaren är nära :) Min chef frågade mig hur jag ville jobba i sommar, då måste den ju vara här snart!

2 comments:

Anonymous said...

hej kompiss! Så träligt du vill snackisa med mig hela dagarna så ja sipper vara ensam =)

Nu är det ju helg så det är dags att dansa och vara nöjd över oss själva? Eller hur?

Anonymous said...

Miss u vännen!! Afrikapusssar!