Thursday, February 26, 2009

Inglés & diskussionas

Shit hörrni! Jag har fått småsnackat engelska flera gånger den här veckan. Skitskoj! Jag blir inte ställd längre. Det flyter. Ända tills jag kommer på att - SHIT! Jag snackar ju engelska, hallååå! - då kan det haka upp sig lite. Nyss hände det mitt i en mening. Hehe.

Anyways. I am heading to the train. Från Uppsala, mot Stockholm. Det är kolsvart ute. Kul.

Har genomfört ett par gruppintervjuer idag i skolan. Jag tycker om att diskutera. I alla fall när antalet personer inte överstiger sex. Där någonstans går gränsen.

Imorgon är det nästan helg. Fett med hett! Marie kommer till Stockholm från Norrland och jag får chansen att samkväma med henne under dagen. Inte helt fel. Vi tänker kicka igång dagen med en härlig bodypump. På kvällen blir det ev. dansträning och sedan myspys HEMMA. Det ni.

1 comment:

Josie1 said...

får jaaaag vara med och mysa?