Wednesday, February 11, 2009

Har de patent på de coola rhymsen?

Snart har jag dödat Mad med Ne-Yo. Den går runt runt runt i datorn och på mobilen. När jag hittar något jag gillar kör jag stenhårt tills jag tröttnar. Är jag arg på någon eller varför tilltalar Mad mig så mycket?

En till fundering: Är det en regel utan undantag att R´nB måste sjungas av mörka? Tycker mig se starka tendenser på det.

Idag var en bra dag. Skola inklusive givande uppsatsseminarium i Uppsala, och sedan rolig aerobicklass.

Inatt ska jag sova ensam hemma. Scaaaaaaaary. Var LÄNGE SEDAN jag gjorde det. Tänker ladda med knivar lite här och var.

Kvällens höjdpunkt: Mia & Klara. Intelligent humor när den är som bäst.

Morgondagens planer: Bodypump (less på styrka i gymmet nu, måste få ny kick) 6.45 och sedan gemensam pluggångest med Per.

No comments: