Thursday, February 12, 2009

Lägesrapport en torr eftermiddag

Okej. BodyPump före sju på morgonen var att ta i lite väl hårt. Åtminstone för en som fortfarande var vaken vid halv två. (Spotify i kombination med FB-chatten is killing me. Precis som när man mircade som liten.)

Men.

8.00 var jag på ett muskelpass. Skittrött och föga entusiastisk. Men instruktören var bra, timmen gick fort och nu är jag igång igen. Beach 2009! (Nu orkar ju jag knappast tänka så långt fram, får bli...Påsk 2009! istället.)

Väl hemma blev det platt fall och jag somnade om. Oups...

Men.

Har sedan uppvaknandet skrivit en del på mitt PM. Mycket tack vare min FANTASTISKA lärare som återigen skickade ett uppmuntrande mail till alla oss elever. Guldstjärna till Lars!

Känner hur en förkylning sakta men säkert anfaller mig så jag tänker röööra mig såååå lååååååååångsaaaaamt som mööööööööjligt fööööör att inte trööötttttaaaaaaaaaa uuuuut miggg.....*ZZzzzzz*

Får se vad kvällsplanerna blir. Förhoppningsvis enormt spännande.

No comments: