Monday, February 9, 2009

Jag är inte ensam

Det finns ett skäl till att jag har de vänner jag har. Tack Josie 1 för din uppföljning. Du är speciell för mig med min lilla homie ;)

Antar att vi är en bunt Miss Independents i vårt härliga gäng. Det är därför vi passar som handen i handsken med/på/i varandra. Haha.

Själv har jag hängt i Sjöstaden hela dagen. Mitt nyårslöfte går faktiskt rätt bra än så länge. I am softish len!

Borde kanske berätta att jag börjat dricka Pepsi Max igen. Kom fram till att det är det enda rätta. Som studerande måste man ha vissa gjädjeämnen. Typ.

:)

1 comment:

Anonymous said...

Hahaha, nice att du får dricka pepsi igen =) Men en 2-månaders avgiftning är ju inte helt fel heller. Du ska vara STOLT för att du klarat dig utan i såpass många dagar! Hoppas vi ses snart.

Puss min älsklingsapis!