Wednesday, January 6, 2010

Trettondagsdagen

Idag tackar vi för en mycket mysig middag i Sjöstaden. Gott, trevligt och familjärt. Tack muppar!

:)

Jag ska blogga varje dag nu. Oh yes.

Är dessvärre tom på bloggstoff. Kan egentligen bara berätta en sak. Saken rör givetvis Paradise Hotel. Varför i hela fridens namn valde Annelie Patrik istället för Kristoffer? Varför? VARFÖR? Det är utom mitt förstånd. Och det liksom kryper i kroppen av frustration över att jag förmodligen aldrig kommer att få reda på svaret.

Den som finner sanningen och berättar för mig kommer belönas, big time!

1 comment:

Märy the houseowner said...

psst..det är jag som lägger som klickar i Like-knappen på dina inlägg... :) Blir inte så många kommentarer dessvärre men vill att du ska veta att jag följer, läser och håller oftast med :)

Puss på dig