Saturday, January 9, 2010

Motivation

ååååååÅÅÅÅÅÅÅHHHH YES! Marknadsföringstenta klirrad. Uppsats + två kurser kvar to go.

Jag skulle ha en vit månad. Eller snarare testa en vit månad. Så fort man bestämmer sådana saker och använder ord som försöka, testa, får se hur det går kan man egentligen lägga ner hela saken. Min karaktär kan vara totalt obefintlig stundtals. Det beror förvisso på att min motivation till att ha en alkoholfri månad inte var särskilt stor, framförallt eftersom jag inte har problem med mitt drickande.

Motivation är allt. Utan motivation kommer uppsatta mål att fortsätta vara just mål. Waste of time faktiskt. Bättre lägga ner energi på saker man vill.

Det var fasligt roligt igår. Fina Madeleine hade 25-årsfest med temat Las Vegas, inte mindre än 100 eminenta gäster närvarade. God middag, lekar (Lag Mandalay Bay = MITT lag vann!), dansuppvisning och dans. Massor av vänner på samma plats, lovely!

No comments: