Tuesday, January 12, 2010

Hast, oh sådan hast

Den ska straffas som ägnar en hel söndag åt att softa.

Idag har jag hastat likt en robot på uppåttjack. Jag har inte ens hunnit känna av att jag sov minimalt antal timmar i natt.

Hast till jobbet. Förmiddagen försvann. Hast till banken under lunchen. Eftermiddagen gick på fem minuter samtidigt som mitt bord belamrades med att-göra-grejer.

Helt plötsligt var klockan 20.00, hast till gymmet, fram med ny koreografi, hast hem till uppsatsfärdigställande. Ska skicka in s***en när MOTHEROFFUCKINGLORD JAG KAN INTE SPARA I PDF-FORMAT --> PANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!! Klockan tickade förbannat fort ner mot 23.59. PANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!

Ja ja. Det ordnade sig. Vill inte ens läsa igenom vad som hände på vägen.

2 comments:

Josie1 said...

Hur det än blir så blir det jävligt bra!

Josie1 said...

Hur det än blir så blir det jävligt bra!