Wednesday, January 13, 2010

Hast all over igen

Kommer hem och det som erbjuds i matväg är fanta, C-vitamin, mögligt bröd och chokladtomtar. Jag valde 2:an och 4:an. Yummi.

Jag tror dagens hast slår gårdagens. Framåt eftermiddagen var mina kinder både varma och rosiga av hasten.

Min plan var ju att leva ett redigt liv efter skolslutet. Vad hände?

Från och med nästa vecka - Då blir det andra bullar. Då lovar jag att det är all in Susanne, då är det vi som lever upp till vårt gemensamma nyårslöfte. Oh yes! Då ska jag sova mer också. Oh yes! Och titta mer på tv, och träffa mina nära mer. Oh yes, oh yes!

Sleep tight, imorgon och på torsdag ska jag fira födelsedag så in i H******. Too bad it aint mine.

2 comments:

Märy the houseowner said...

finns ett annat ord för hast...Stress?

Susanne said...

Jossan, det låter toppen! Nu ska vi komma igång med vårt nyårslöfte på allvar, all in ;)