Sunday, January 10, 2010

Partyhelg over for now

Tvådagars is killing me. Jag tror inte heltidsarbetande ska ägna sig åt partajande aktiviteter hela helgen lång. Nästa vecka ser inte ut att bli bättre den.

Men å andra sidan. Vad än som får mig att överleva den grå perioden blir jag glad över. Imorgon vecka 2. När brukar sommaren komma, runt vecka 20?

Igår åkte vi på utflykt till fina Vaxholm där Johan hade 25-årsfest. Trerättersmiddag och mycket trevligt sällskap. Fortsättningen tog plats på Ambis (Det heter väl så? Ambis. Sturis. Whitis.) där vi dansade häcken av oss.

Hörrni, ni håller väl koll på Fitness Magazines hemsida? Och ni kommer väl ihåg att jag är er vän? ;) Återkommer senare...

Okej. Idag måste satans uppsatsen färdigställas. Major ångest. Plan:

Uppsatsskrivande till 16.00.
Träning till 18.00.
Uppsatsskrivande 19-21.00.
Paus 30 min.
Uppsatsskrivande 21.30.-23.00.

Jag har länge sett fram emot denna söndag. Ooo jaa.

2 comments:

Katta said...

Fest ar kul, far passa pa medans man orkar! :) Hoppas att det gick bra med uppsatsen! Go girl! <3

Chris Olai said...

du är grym!

hoppas det gick bra med uppsatsen!

puss!