Sunday, June 21, 2009

Kavalkad Svensk Midsommar

Idag träffade jag Uffe utanför gymmet så jag hängde med på en bodypump. Nice. Tillbaka till Sthlm och en tom lägenhet. SKÖNT med tystnaden...

Bilder från mysiga midsommarhelgen! (Samtliga matbilder tillägnas givetvis till min storebror.) Känner mig utvilad, sov länge alla nätter hemma. Vaknade inte av stress och rastlöshet som jag gör här i Sthlm. Lunch på Löruddens grymt braiga restaurang. Är så glad att mina föräldrar kan umgås trots att de är skilda, och att farmor fortfarande är med i gemet :)Mamma godkände fotot för bloggen. KORS I TAKET! Jag tycker ALLTID du är fin mami <3Far och dotter. Äntligen tittar du rätt! ;)Förrätt. Sjuhelskottas kladdigt, och jag är amatör minst sagt, men gott var det. Varmrätt. Sagolikt god skaldjurslasagne.Efterrätt. Jag var verkligen mätt innan, det var jag. Och jag tänkte köra en nyttig midsommar. Det sket sig helt enkelt. Big time. Jimmy sms:ade Släpp sargen så det gjorde jag och begav mig till Ållerviken. Äntligen fick jag träffa Elin igen!!!Hedersfyllt uppdrag: Rulla ner texten till den traditionsenliga sommarsången. Själv skrattade jag mig igenom proceduren. Alla sjöng så fint :)Se så fint de har det...Vid haaaaaavet ska man boooooooooo...Tack för armbandet min vän, det sitter tryggt kvar runt min handled <3 Årlig femkamp! Som vi kämpade...Första gången jag kasta metspö. Svårt. Tidigare danspartners :) För vi sitter i samma båt, vi sitter i samma båååååt...Vinterjackan från gymnasiet på. Haha. Lilla sötisen fick kasta hon med :)Jag vill börja skjuta med luftgevär, var superskojigt!Sverker delade ut fina priser, då blev man glad!Glaahaaaad! Så drack vi lite också. Och tårta. Ja Mats, man fick ta flera bitar.Kvällsmys :)Tack för en toppendag mina vänner <3>Staden från Norra Berget, jag och mamma njöt av utsikten. Ingen kan duka som mamma. Med omsorg, minst sagt :)

2 comments:

ella said...

Tack själv vännen för att du förgyllde vår midsommarafton! Du skötte ditt uppdrag med pappersrullen med bravur!:) Du är bäst! Så härligt att äntligen få träffa dig igen, får inte vara ifrån varandra sådär länge nå mer! Kraaaam och puss!

Märy the houseowner said...

Vad roligt att se dig hemma på svensk turf igen, Ella! :)
Klart vi kommer stöta på varandra på sommarfester - brukar lätt bli så!

Tjohej!