Friday, June 12, 2009

Cocktailfest och Gotland

Så var det då fest för Sara i lördagskväll. Cocktailfest hemma hos oss. Mycket trevligt och skojigt. Massa gäster varav överraskande många fint uppklädda. Vi startade med god middag, fortsatte med lek (jag fick chansen att visa upp mina fånga-flygande-popcorn-i-munnen-kunskaper), dans och partajande. Ett jäkla drag långt in i natten. Tack Sara, du är en ÄNGEL! <3Stal dem från dig Fia ;)

Batman och jag hann sova någon timme innan vi söndag morgon åkte till Gotland med min brorsa, svägerska och Emmy. Har haft en mycket härlig vistelse i Visby med mina absoluta favoriter. Massa skratt! Vi har bland annat ägnat oss åt grottvandring, skogspromenader, godisätande, sällskapsspel, bio, inomhusbad, träning, picknick, ringmursvandring, sett raukar, vackra utsikter...det går att ha skoj trots CRAPIGT väder ;) Resan fick ett perfekt avslut på färjan hem då jag och Batman somnade i solen på färjans soldäck, med havet framför oss <3 Nyss hemkommen känns det som vanligt tomt och ensamt. Men: Jag fick VG på uppsatsen! Jag känner mig stum av förvåning men tackar min uppenbarligen godhjärtade examinator. Jahapp, då saknar jag fortfarande incitament att börja plugga i tid i framtiden...

Fler foton later on!

Medan ni väntar kan ni få njuta av två retards, sprungna ur samma släkte. En tysk och en apis.

No comments: