Tuesday, June 16, 2009

Du KAN flyga

Man fick inte morgonträna. Men eftersom jag vaknade av mig själv före fem så måste jag ju få fördriva tiden? Då får man väl? Vågar inte somna om av rädsla att försova mig, ska öppna växeln på jobbet.

But hey. Solen lyser ute!

Det gäller att hålla igång bara, när tröttheten slår till. Keep it going. Fredag morgon ska jag sova. Inte så många timmar kvar till det.

Tack för Pepsi Maxen stumps. Den var god till frukost. Ha så mysigt med mina älsklingar idag :) Little Josie...du kommer få det fantastiskt roligt i tre veckor! Och vi kommer sakna dig <3

På med mysbyxorna och off till SATS Odenplan.

2 comments:

tomtebloss said...

Jag förstår dig, att du ville fördriva tiden alltså. Själv sov jag 2tim inatt å kunde inte somna om. Så nu sitter jag här kl 7 på morgonen och vet inte vad jag ska ta mig till =) Packa kanske??? För jag reser ju bort imorgon!

Hoppas träningen går bra. Och ha en underbar dag på jobbet..som du säger..SOLEN SKINER JU =)

PUSS!

Märy said...

Ni är konstiga ni små duracell-kaniner :)

Själv kämpar jag för att hålla ögonen uppe..efter förra veckans total sömnbrist så är jag segare än nånsin. Men det går ju inte att ta ikapp sömn, vet ju det!

Så det är bara att ta nya tag :) Och det kanske är erat hemliga recept med träning träning träning som gör att man får batterierna att hålla hela dagen och kvällen.

Ligger lite efter på det kontot också.

Jag försöker ringa dig istället och ska INTE lämna lika långt svar denna gång.

För övrigt, haha, vad jag skrattade åt ditt klätterklipp från Gotland :)

PUSS PUSS