Tuesday, June 2, 2009

Halvsovandes i skolan

Hehe. Klockren definition av den ökända matkoman: "Jag har ätit och fått matkoma! Det betyder att man sitter som Yoda the hut och stirrar in i väggen med glansig och apatisk blick, man har en uppsvullen mage och byxorna längst hasorna. Jag måste dricka minst 4 koppar kaffe för att vakna till liv, äta lite smågodis och ta en kall dusch." (Magdalena Graaf)

Word.

Tackar en högre makt att jag inte försov mig imorse. Marginalnära. Lade mig för att sova tre timmar. Klev upp fem och hetsåt ostmackor (konstig reflex när jag är dödstrött), pluggade lite och somnade sedan om för tio minuter. Tio minuter som blev + en timme. Oups. Opponeringen gick bra, snart ska min uppsats upp till avhyvling. Engagemangsnivån lika med noll. Jag tror att jag borde läsa igenom min egen uppsats åtminstone en gång så jag vet vad jag ska försvara.

Vad tror vi om det här Karin?

1 comment:

Mariana said...

Det är det där schemat jag har följt! Jag tyckte det var jättebra att börja med! Jag körde typ de 5 första veckorna, sedan började jag springa hela vägen istället. Men det var jättebra att komma igång med!

Tyvärr kan vi inte komma på lördag =( Peders syster med familj är här, dom åker hem på söndagmorgon. Men tack för inbjudan! =) Ni får ha så himla skoj! Hälsa och gratta Sara från mig!

Kram kram!