Wednesday, June 24, 2009

Hektiskt är livet (inkl. sol)

Helt slut efter hektisk jobbdag utan lunchrast. Men jag gillar tempot very mucho. Det är då man känner sig briljant. Och i receptionen finns en fantastisk bonus: Känslan av att vara behövd. Inte helt fel. Blev tillfrågad om framtiden av chefen... :) Överhuvudtaget händer det grejer nu, det gillar vi.

Måste nog ta en tupplur om jag ska orka köra uteträning med svägerskan ikväll. Promenad/jogg (mm, men det STÅR faktiskt att man bara ska springa 3 minuter i programmet! Inte mitt fel...:)) plus parkträning. Farligt att komma hem till soffan, snacka om att softande hägrar. Men nej!!! Det är då man använder sig av tankestyrkan. Den kan vara utomjordisk.

Tror jag skippar tupplur. Borde städa istället.

Eller jag vet, jag lägger in lite bilder till er :) Exhibitionist - javisst.

Strunta i att jag ser ut like hell. Ser ni hur mysigt vi har det? :) Stor och liten.
Vid havet på Gotland. Vackert...Till veckan ska vi leka massssssor! Världens bästa unge. På Fjäderholmarna.Alltid den första reaktionen när Rrrrrrr tar upp kameran.

No comments: