Friday, June 12, 2009

Fest och pålklängande

Min förra helg var med all säkerhet en av årets bästa. Hade fantastiskt roligt. Sällan har jag skrattat så mycket. Varför? - Lyckad tredagars - Kollo hemma, många som sov över - Bästis Maria på besök - Skolan slut - Massa skoj. Här får ni bilder från fredagens utgång på Rose samt lördagens poledancing. Enjoy. Bara för att våra hår ser så flashiga ut.
Förfest på Kungsholmen i sällskap av ytterst trevliga damer.
Utgång på Rose. Dans! (Mr Batman också.)
Hur snygga är ni inte mina vänner...
Älskar dig min utlandsrymde vän <3
Som avtalat innan - Återställare lördag morgon. Sugen? Nej. Men: PACTA SUNT SERVANDA = Avtal skall hållas.
På riktigt kände jag att ja, this is my shit. Inte för att jag var bra. Kurs till hösten, sällskapa någon?
Tokiga babes :)
Ahhh...inte fullt lika vig som förr.
Hela påldansargänget.
Little Josie i sitt esse.
Sara är en liten akrobatapis ;)
Roffade åt mig en unge på stan. Världens bästa, älskar i mängder!
Slitna men konstant skrattandes.
Ajdå, P-staven måste ha tappat stinget...
Självklart mobbade jag Maria hela dagen för hennes fantastiska (FULA) gamla tights. Hahahaaaaaa...

1 comment:

Märy said...

Haha..kunde inte bli en bättre start på sommaren än en 3-dagars :)