Friday, June 5, 2009

I full gång

Haha. Igår:

Josie 1 tog mig i armen och hävde med lätt avsmak ur sig ett Euuh! De kändes tydligen som mansarmar. Jag gillar mina feta blodådror.

En fransman utmanade mig i Snyggast rumpa. Slå mig i detta? Troligt grabben. Tagen från Café Opera.

Det var skoj igår. Jag och Josie röjde till Måns, Basic Element och övrig hipp musik. Inte särskilt pigg imorse men vi pallrade oss iväg till Filadelfiakyrkan för Saras examensceremoni. (Vad är det med föräldrar som till varje pris måste ha med sina bebisar på 3-timmarsceremonier?) Lille apisen är nu riktig sjuksköterska! GRATTIS dancesoulie, du är grym och bäst!!!! PUSS <3

Tidigare under gårdagen somnade jag i Sjöstadssoffan. Vaknade av att en liten Emmy stod och hängde vid soffkanten och petade på mig. Mitt hjärta svämmade över av kärlek. Sötare unge finns inte. Stoltare faster får man leta efter :)

Nu är det full fart. Dans, utgång, poledancing, cocktailfest för att fira Sara. Många sovgäster. Sedan ska jag slappa på Gotland. Puuhh...Det tar på krafterna att vara up and running. Men det är roligt. Så här mycket har jag nog inte lekt med Josie 1 på hela året.

1 comment:

Josie1 said...

Nä det var länge sen vi lekte så här mycket och de var länge sedan jag skrattade så här mycket!!! Hur kämpigt det än är med tre dagars så får vi göra om det snart!

Love u dude