Monday, June 15, 2009

It´s all about the inställning, glöm inte

PRESTERA IS DA SHIT!

Första riktiga jobbdagen idag. Känner att det börjar gå inflation i ordet älskar här på bloggen (men jo, jag älskar mycket), så: Jag FETDIGGAR mitt jobb - Det ger mig tillfredsställelse. Jag får vara social. De nya lokalerna ger bra vibbar. Och inte minst: Man får gratis glass av chefen bara för att man ställer upp och hoppar in i receptionen. Jag är lättköpt.

Så presterade jag på en dansstep. Jag svängde mitt långa hår och kände mig allmänt bra.

Lättnaden över att vara klar med uppsatsen (med ett B!) och ha skolpaus är total. Lycka är att slippa skolprestationsångest.

Nu måste jag prestera lite mer. Danskoreografera till nästa måndags dansgig på Volvo Ocean Race. Hu. Det får inte bli hurtigt. Det får inte, det får inte. Big NO NO. Hurtig, nej, Cool, ja.

Karinus...du är för söt när du sover. Tack för att jag fick gömma mig bakom dig ;)

1 comment:

Kakan said...

Haha, jag har svårt att se det söta i det där, påminner mig mer om alkisarna på parkbänken utanför Kvarnen :o)