Tuesday, July 21, 2009

Lycklig

Människor! Jag är så jävla lycklig nu. Rätt och slätt. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra av glädjen. Igår och idag körde jag funkpass på gymmet, mina första någonsin. Jag har fått ta emot leenden och ord som ger mig energi lång tid framöver.

Just do it! Så enkelt.

Att hoppa in för en stjärninstruktör: En utmaning som man inte ska åta sig om man inte tror på sig själv. Gör man det däremot är det en vinst när man lyckats vända stonefaces till happyfaces. Och när grymma dansare dansar tillsammans så bara...lycka!

Det går bra nu, livet. Jobbet känns vuxet. Jag tar bilen och åker på konsultbesök, jag skriver uppfostringsmail till anställda och jag äter luncher. Boost för duktighetskänslan! Att jag äntligen börjat köra dansklasser som jag älskar mest av allt är fantastiskt roligt. Jag gör vad jag vill, med vem jag vill. Och det är jävligt skönt.

Kan inte säga att den destruktiva kärleken runnit av mig helt men den är på väg. Och ju längre jag kommer desto mer energi kan jag lägga på mig själv och dem/det som faktiskt betyder något. Framförallt kan jag få och ta emot, inte bara ge.

Kärlek till alla som ger det tillbaka <3

1 comment:

Märy said...

Försöker ge så mycket kärlek jag kan <3 (glömmer alltid bort hur man gör hjärtat på Facebook men Sara brukar tålmodigt visa mig omochomigen)!!

Älskar dina positiva tankar och energi som du sprider!
Härligt att du får köra dans för det är ju ändå det som du är född till att göra. du är GRYM! :)

Vi går visst om varandra (missade igår :() men ska göra ett försök senare ikväll om jag kommer åt..ska iväg och dricka öl och då är man ju lixom inte själv.

Vad tror du om att boka in den här fika/telefon dejten jag pratat om? Varsitt fik i varsin stad med bara telefonen som connectar oss? :)

Puss på dig! citerar R.Kelly You are THE GREATEST!

:)